Ny vecka...

Nu vart de jätte längesen jag skrev...men denna gången har jag iaf en bra ursäkt:P
Vi har ju flyttat nu och vi har inte fixat med vårt internet än...och förra veckan jobbade jag inte heller så...
Får väl skriva litta om vad jag gjort i veckan, för er som är intresserade:P


Måndag: (förra veckan)
Först vart de jobb till halv tre sen tog jag bussen till min frisör och klippte och färgade håret...
sen så stack jag och Niclas en runda till Ikea och efter de för att äta och ta de lungt...
Men efter maten kände jag mig litta konstig så jag gick och la mig redan vid halv elva...sen vart de kört..
vart uppe halva natten och bara spydde...sååå...

Tisdag: Fick ringa och säga att jag inte kunde jobba...sen degade jag bara på soffan heeela dagen...
och de va inte kul alls:(

Onsdag: Inte jobb denna dagen heller...hade så jäkla tråkigt...så sjukt tråkigt de är att vara hemma och vara sjuk:(

Torsdag: Kände mig bättre den dagen men jobbade inte då heller...segade då också...
Anneli kom förbi efter hennes jobb och Niclas hämtade Peter...så jag lagade litta mat till oss..och när anneli hade gått så körde Peter mig hem till mitt hjärta Rebecca..:) vart där till ungefär ett på natten..:P

Fredag: Tog de litta lungt på dagen för kvällen vart fullbokad...
Klockan fem vart de påskmiddag hemma hos Niclas päron...Muums, mycket gott med påsk middag:P
Runt nio, halv tio körde min babe mig hem till Rebecca för partaj :P
Det är så kul att se folk när dom är fulla när man själv är spiknykter:P hehe

Lördag: Upp vid halv elva för att göra mig klar och träffa Becks i stan för hon skulle ta hål i tungan:D
när jag vart helt klar för att gå och niclas skulle köra mig, så kom Niclas föräldrar förbi med påskpresent och så hade Bosse med sig verktyg så han kunde hänga upp hatthyllan...så jag blev litta försenad till stan...
På kvällen tog jag bara de lungt, fick upp nästan alla mina kläder:D

Söndag: Vaknade vid elva sen tog vi bara de lungt...jag tog på mig och köpte en jäkligt söt påskblomma
till min mor som vi vart på middag hos senare på kvällen...fan va gott det är med kalkon!! :D hehe
Fick även ett stort påskägg av mor min, och Niclas fick en absolut vodka av henne:P hehe hon är för söt :D

Måndag: Då vart de jobb igen, fast som tur är fick man en mjukstart och bara jobbade 12-16 ime de
räknades som söndag:)
Älsklingen hämtade mig efter jobb så åkte vi och beställde pizza för sen skulle min mor komma hem
till oss för att se hur vår lägenhet blivit:)
Sen när hon och frida gått så¨drog vi vidare hem till Niclas päron för att kolla på Mff matchen...

Tisdag: Jobb idag också.:.:)
Sen ska jag och niclas och shoppa skor till mig:D:D:D
och efter de ska jag till Olympic och kolla när damerna spelar dm match:D

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0