Äntligen!!

Låg precis i soffan och Niclas gjorde sig klar för att gå till jobb..
Och så började min lilla ängel att sparka, så nu fick Niclas för första gången känna hur de kändes:)
Mysigt mysigt!
Sitter för tillfället och kollar på NCIS...

Medan Niclas och dom kollade fotboll, så la jag in lite bilder från min kamera...
Måste fan köpa ny kamera snart, den jag har nu håller på att flippa ut..
Den stänger av sig när man ska fota och man måste hjälpa linsen ut när man startar den...skumt!!

Ska visa vad jag köpte igår, men tyvärr fick jag bara en bild på väskan jag köpte, innan kameran flippade ut...
Och så här såg den ut:)

I övrigt köpte jag: 6st underlägg, gardiner till tre fönster och två kallingar till min make:P

Nu ska jag göra mig klar för sängen, är duktigt trött...


Kommentarer
Postat av: Emma

Maaaalin! GRATTIS!

shit shit shit grattis!

2009-04-29 @ 20:58:10
URL: http://likeaboltfromtheblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0